Pytania i odpowiedzi
Strona główna » Pytania i odpowiedzi
Kiedy warto włączyć do pielęgnacji dermokosmetyk na rozstępy, by efektywnie wspomógł walkę z nimi lub zapobiegł ich powstawaniu?
Dermokosmetyk Lanimes zaleca się stosować od razu po pojawieniu się na skórze pierwszych zmian. Najbardziej efektywne działanie zauważymy jednak, stosując preparat jako pielęgnację profilaktyczną, szczególnie w okresie szybkiego przybierania na wadze lub przyjmowania kuracji hormonalnej. Walka z rozstępami nie jest łatwa i wymaga systematyczności w aplikacji preparatu.
Jak prawidłowo należy aplikować Lanimes na skórę?
Prawidłowa aplikacja kremu na rozstępy to podstawa w skutecznej walce z bliznami. Lanimes zaleca się stosować codziennie, powtarzając rutynę przynajmniej dwukrotnie. Krem należy aplikować po kąpieli, rozprowadzając na skórze za pomocą dogłębnego masażu. W ten sposób pobudzona skóra lepiej wchłonie zawarte w formule składniki aktywne i skuteczniej zadziała na redukcję rozstępów lub im zapobiegnie.
Jaka jest trwałość i okres przydatności kosmetyku na rozstępy?
Okres przydatności dermokosmetyku wynosi 24 miesiące. Krem Lanimes należy przechowywać z dala od światła słonecznego, w temperaturze pokojowej. Pozwoli to uchronić kosmetyk przed utratą właściwości i przez cały okres używania kremu, zachowa skuteczność substancji aktywnych.
Czy krem na rozstępy Lanimes jest produktem naturalnym?
Formułę dermokosmetyku Lanimes oparto na naturalnych substancjach aktywnych. W składzie zawarto bogatą ilość składników aktywnych, wspomagających kompleksową walkę z rozstępami. Są to m.in.: oleje, wyciągi i ekstrakty roślinne.
Czy w składzie kremu na rozstępy Lanimes zawarto parabeny, konserwanty, PEG-i, i inne chemiczne dodatki?
Nie, skład dermokosmetyku Lanimes jest wolny od tych substancji. Formuła kremu jest ponadto bezzapachowa i nie zawiera sztucznych barwników.
Czy skład dermokosmetyku Lanimes może być przyczyną alergii lub podrażnienia skóry wrażliwej?
Nie. Skład kremu na rozstępy Lanimes został opracowany z myślą o wszystkich typach skóry, również tych najbardziej wymagających. Zawarte w formule wyciągi i ekstrakty roślinne, zostały podane w bezpiecznych stężeniach i połączeniach tak, by wykluczyć reakcje alergiczne i ewentualne podrażnienia.
Czy krem na rozstępy Lanimes może być stosowany przez kobiety w ciąży i karmiące mamy?
W obu sytuacjach zalecana jest konsultacja z lekarzem prowadzącym ciążę.
Czy kosmetyk jest testowany na zwierzętach?
Nie. Krem na rozstępy Lanimes na żadnym etapie produkcji nie był testowany na zwierzętach. Przywiązujemy ogromne znaczenie do pochodzenia poszczególnych składników kosmetyków i potwierdzamy, że żadna substancja użyta do produkcji kremu Lanimes nie przeszła testów na zwierzętach.
Czy jesteśmy producentem formuły Lanimes?
Tak, jesteśmy producentem kremu na rozstępy Lanimes. Dysponujemy własnym laboratorium chemicznym, co pozwala nam na przeprowadzenie pełnego etapu produkcji i testów.
Czy możliwy jest osobisty odbiór złożonego zamówienia?
Nie, wszystkie złożone zamówienia realizujemy tylko drogą wysyłkową.
Czy jest możliwość telefonicznego składania zamówień?
Tak, zamówienia mogą być składane telefonicznie, jak też drogą internetową.
Czy istnieje możliwość wysłania złożonego zamówienia za granicę?
Tak, realizujemy wysyłkę zamówień również za granicę, za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Wszystkie paczki wysyłamy po dokonaniu przedpłaty. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących zamówienia, do danego kraju, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta: [email protected]
W jaki sposób realizowane są wysyłki na terenie kraju?
Wszystkie zamówienia krajowe realizowane są za pośrednictwem paczkomatów InPost oraz firmy kurierskiej DPD.
Jakie rodzaje płatności są dostępne?
Oferujemy dwie dogodne możliwości dokonania płatności:
- płatność z góry: payPal, payU, przelew tradycyjny,
- płatność za pobraniem (tylko na terenie Polski).
Dane do przelewu:
Tytuł: Numer zamówienia
Numer rachunku bankowego:
14 1090 1098 0000 0001 4381 8701
Santander Bank Polska S.A.
W przypadku płatności z konta zagranicznego:
PL14 1090 1098 0000 0001 4381 8701
Kod Banku BIC (Swift ): WBKPPLPP
W jakim czasie następuje realizacja zamówienia?
Czas realizacji dostawy wynosi do 2 dni roboczych. W przypadku przesyłek zagranicznych realizacja trwa do 7 dni. Ostateczny czas realizacji złożonego zamówienia, zależy od rodzaju wpłaty i zaksięgowania przez nas środków. Przy zamówieniu z opcją przedpłaty, Państwa wysyłkę realizujemy natychmiast, po zaksięgowaniu środków na naszym koncie.
Uwaga! Firmy kurierskie, za których pośrednictwem, realizujemy zamówienia, dostarczają dla Państwa paczki w umówionym czasie. Może on jednak ulec wydłużeniu, ze względu na wpływ czynników od nas niezależnych, tj.: pogoda, sytuacje na drodze. Dodatkowo, należy uwzględnić możliwość opóźnienia przesyłki w okresie przedświątecznym, dlatego zachęcamy wówczas do wcześniejszego składania zamówień.
Czy po złożeniu zamówienia, istnieje możliwość jego zmiany lub anulacji?
Tak, istnieje możliwość anulowania lub zmiany zamówienia, ale pod warunkiem, że jego status nie został zmieniony na: ZREALIZOWANE. W tym celu prosimy o przygotowanie numeru zamówienia, a następnie kontakt telefoniczny z działem obsługi klienta: +48 576 142 509
Czy jest możliwość wysłania próbki kremu na rozstępy Lanimes?
Nie wysyłamy próbek produktu Lanimes.